We hebben het er allemaal maar druk mee: ‘content maken’, ‘content creëren’.

Het klinkt in mijn oren vaak als fabriekswerk: we moeten ‘content produceren’. 👩🏻‍💻

We worden doodgegooid met plaatjes, animaties, video’s en quotes.

Maar wacht even. Content betekent niets anders dan ‘inhoud’.

Dus stop met zo véél mogelijk fabriceren en vraag je af of je echt inhoud toevoegt met je content (kun je het nog volgen? 😅).

💞Als je de relatie met je lezer/volger wil versterken, zorg dat dat de content die je maakt:

  • Relevant en interessant is voor de bezoeker.
  • Dat je waarde toevoegt door bijvoorbeeld kennis te delen.
  • Dat er af en toe gelachen wordt. Een glimlach geef een goed gevoel. ☺️

Op deze manier staat steeds de lezer centraal en niet jouw product of dienst.
Natuurlijk doe je het met in je achterhoofd zelfpromotie. Ik ben niet heiliger dan de Paus (wel leuker) dus dat geldt ook voor mij.

Kijk eens naar je eigen tijdlijn
Als je alle tips die je hebt gedeeld zou bundelen, heb je dan een goed boek? 📔Dán ben je goed bezig!
Best een goed idee eigenlijk…💪