door Lotty | apr 22, 2014
Beleggen kan erg leuk zijn Als belegger kent hij het klappen van de zweep. Hij kent ook de twijfel van zijn klanten. De brochure en website moesten drempels wegnemen, vertrouwen wekken en uitleg geven. Bart wil laten zien dat beleggen ook heel leuk kan...
door Lotty | apr 22, 2014
De autoriteit behouden Het Coachbureau is een autoriteit in Nederland op het gebied van wandelcoachen. Nu ze zelf mensen opleidt tot wandelcoach, zullen er steeds meer wandelcoaches bijkomen. Mét websites. Hilde wilde haar online positie verstevigen en liet haar hele...
door Lotty | apr 22, 2014
Wij willen op nummer 1 in Google Van Leerzem Italiaanse Keukens had één wens: met de website op nummer 1 (of in elk geval op de eerste pagina) als mensen zoeken op het Italiaanse merk Valcucine. Dat is gelukt. Alleen Valcucine International staat een positie hoger. En...
door Lotty | apr 22, 2014
Samen bouwen aan vindbaarheid EyeOpen koos ervoor om samen met een groep bloggers te bouwen aan de vindbaarheid door middel van unieke, relevante content. Twee jaar lang schreef ik wekelijks een artikel over financiën: helder en met humor beschreven. Lastige...